Jumlah Paparan Halaman

Jumaat, 14 Januari 2011

akulah yg bernama .....

Untuk pengetahuan tentang aku....

Nama penuh aku:Earee bin ahmad..
Nama simpel:Eri..
T.lahir:9.6.1990..

Tentang aku:
Aku ni owg yg simpel...tapi dalam masa yg sama aku 
memang menitik berat kan pasal gaya aku setiap hari...
yg paling penting bagi aku rambut lah...
tulah aset paling berharga dalam hidup aku...
lpas tu barulah baju,kasut,aksoseri...and macam2 lagi...
nak kata simpel tu oklah.....
....aku ni seowang yg pemalu tau...
tapi dalam masa yg sama bila aku dah knal seseowang tu 
barulah dia tahu perangai aku yg sebenarnya...
paling gilalah...
nak kata teruk tu xlah....
tapi aku paling benci bila owg suka kutuk2 aku dari belakang...
tu yang paling aku x suka....BENCI lah...
tu aku.....
......lagi...aku ni anak sulung...
.....hem..tulah serba sedikit tentang aku.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan