Jumlah Paparan Halaman

Jumaat, 14 Januari 2011

kereta idaman aku.....CAMRY








KERETA IDAMAN AKU....

CAMRY.....


hahahahhaha...nilah kereta aku suka.....cantikkan...
...kereta dia ni mewah sangat bagi aku...sebab tulah aku tergila2 kalau tgk kereta ni....
yg pasti aku kena usaha lebih untuk dapat kereta ni.....
aku minat kereta ni masa aku mula2 tgk dia keluar dulu......
kereta ni mewah sangat,laju,and semualah tentang dia.....
dari semua segi kereta ni memang sempurna sangat....
x salah kalu habis duit beratus2 ribu sekalipun.....
sebab memang berbaloi kalau beli.....
xtahan sioootttt....aku tgk.....
kemewaan dia kalau aku yg bawak memang terserlhlah....
aku kena berusaha untuk dapatkan dia.....
insaallah.........
CAMRY kau tungu aku akan milikinya nanti.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan